سوالات متداول – سامانه پیام کوتاه

مشتری گرامی و کاربر عزیز : لطفا این صفحه را تا آخر مطالعه نمایید تا به تمامی پاسخ های خود برسید …

زمان مطالعه : ۵ دقیقه و ۳۶ ثانیه

برای مطالعه کامل مقالات و اطلاعات تکمیلی خطوط ، امکانات و ماژول ها ، تعاریف و اصول ، آموزش ها و … ( هر آنچه که باید درباره سامانه پیام کوتاه و پلن نمایندگی بدانید ) روی لینک ⬅ https://messagepanel.ir/services/ کلیک کنید و برای آگاه شدن از جزئی ترین و کاملترین امکانات ماژول های پنل اس ام اس و کسب درآمد روی این لینک ⬅ https://messagepanel.ir/service/ کلیک کنید.

برای ارتباط مستقیم ، مشاوره و .. روی این لینک ⬅ https://messagepanel.ir/contact/ کلیک کنید.

ما برای متمرکز کردن خدمات خود در خرید سامانه پیامکی انواع پنل را در چند سرور متفاوت ارائه می دهیم که همه آنها از نظر ماهیت و کاربرد برای مخاطبان یکسان است.

اگر پنل اس ام اس را برای گسترده کردن کسب و کار خود و تعامل با مشتریان انتخاب کرده اید پیشنهاد ما به شما پنل حرفه ای است

و اما اگر میخواهید از این راه کسب درآمد کنید و کاربر شما خرید پنل اس ام اس داشته باشد که ما به شما تبریک میگوییم و پنل نمایندگی را به شما پیشنهاد میکنیم

قیمت سامانه پیامکی یکبار برای همیشه یا با تمدید مدت دار پرداخت میشود و این میتواند برای شما یک سرمایه گذاری کوچک به شمار برود

فراموش نکنید که شما میتوانید پنل پیامک خود را با ادرس و نام برند خودتان داشته باشید و این یک شغل فریلنسری با درآمد عالی برای شما به حساب می آید.

برای مشاهده دموی سامانه وارد سایت http://homker.ir شوید و در کادر رمز عبور و نام کاربری کلمه demo را جایگزین کنید.

خط اختصاصی پیامک چیست؟خطوط پیامکی همان شماره هایی هستند که هنگام دریافت انواع مختلف پیامک بر روی گوشی های خود مشاهده می کنید و از آن ها برای ارسال پیامک های انبوه و یا پیامک هایی مبنی بر اطلاع رسانی استفاده می شود.

در واقع همانطور که برای تلفن همراه اپراتورهای متفاوتی مثل همراه اول و ایرانسل وجود دارد انواع مختلفی از خطوط پیامکی مثل ۱۰۰۰ ،۲۰۰۰ ،۳۰۰۰ ،۵۰۰۰ وجود دارند که در مواردی با یکدیگر متفاوت می باشند.

از جمله ی این موارد میتوان به نوع اپراتور ارائه دهنده، سرعت ارسال پیامک، دریافت گزارش ارسال پیام، عودت هزینه های مربوط به پیامک های ناموفق، نحوه ارائه خطوط اختصاصی پیامک، نوع سیاست کاری خطوط پیامکی و . . .اشاره کرد

خطوط پیامک عمومی به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار میگیرد و برای ارسال پیامک های انبوه از این خطوط استفاده میشود. خطوط عمومی قابلیت دریافت پیامک را ندارند و با پیش شماره هایی مثل ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۰۲۱ و ۰۲۶ در اختیار کاربران قرار میگیرند.

خطوط پیامکی اختصاصی پیامک دقیقا مشابه سیم کارت های تلفنی که خریداری می کنید هستند.

شما با خرید خط اختصاصی پیامک به صورت انحصاری پیامک ارسال و دریافت می کنید که در موبیران بابت دریافت پیامک هزینه ای از کاربران دریافت نمی گردد.

از این شماره ها می‌توان در بخش ارسال تکی و ارسال پیامک انبوه های تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی استفاده کرد. اپراتور های ارائه دهنده این شماره ها متفاوت هستند ولی در اغلب موارد می توان گفت کیفیت ارسال و دریافت برابری دارند.

نکات قبل از خرید خطوط اختصاصی که باید به آن توجه کنید:

مشاهده جدول تعرفه خطوط در صفحه ( پنل کاربری ) ، هزینه خطوط اختصاصی از حساب شما کسر می شود

پروسه استعلام خطوط اختصاصی احتیاج به مدت زمان زیادی دارد و باید شکیبایی لازم را داشته باشید. از واریز هزینه تا فعال شدن خط اختصاصی شما حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان مورد نیاز است و اگر خط اختصاصی خود را در ساعات غیر اداری خریداری یا استعلام نمایید، پیگیری آن در روز اداری بعد صورت می پذیرد.

خط خدماتی پیامک در واقع همان خطوط پیامکی اختصاصی (تبلیغاتی) هستند که برای آنها بلک لیست مخابرات آزاد شده و قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابراتی و حتی شماره‌هایی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند را نیز دارد. در واقع خط خدماتی برای ارسال پیامک‌ اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را می‌شناسند و یا منتظر دریافت پیامک ما هستند استفاده میشود (مانند کد فعال سازی و وریفای شماره موبایل)

در نظر داشته باشید خطوط خدماتی ، خطوطی هستند که با آن فقط به مشترکین خودتان پیام ارسال می کنید و از شماره های غیر و بانک منطقه و کد پستی استفاده می نمایید و متن پیامک فقط اطلاع رسانی می باشد.

اگر حتی به یک شماره غیر از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهید تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه و قطع می گردد. همچنین بدلیل اینکه روال خدماتی شدن خطوط توسط اپراتور انجام می شود، زمان انجام شدن درخواست خدماتی، خارج از دسترس سامانه می باشد اما حدودا یک ماه الی دوماه زمانبر خواهد بود.

تعداد ارقام قابل سفارش در شماره ۱۰۰۰ هشت رقم تا ۱۴ رقم می باشد. اگر تعداد ارقام شماره درخواستی شما بیش از ۱۴ رقم شود، این اپراتور امکان تعریف خطوط دلخواه با تعداد ارقامی تا ۱۶ رقم را نیز به شما خواهد داد.

نحوه انتخاب شماره های ۱۰۰۰ کاملا آزاد می باشد و هیچ محدودیتی برای انتخاب شماره وجود نخواهد داشت.

نحوه کار سرویس پیامکی به چه صورت است؟

– مسیج پنل یک نرم افزار تحت وب جهت ارسال و دریافت پیامک در اختیار کاربران می گذارد.

– فقط کافیست که آدرس سامانه را وارد کنید و با نام کاربری و رمز عبور مخصوص خودتان وارد شوید.

– پس از ورود به سامانه می توانید به میزان دلخواه پنل خود را شارژ و اقدام به ارسال پیامک کنید.

آیا برای استفاده از سامانه پیامک احتیاج به نرم افزار خاصی وجود دارد؟

– خیر… این سرویس با کمترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری قابل استفاده بوده و نیازی به نرم افزار برای استفاده وجود ندارد.

– فقط نیاز دارید که به اینترنت (حتی اینترنت با سرعت پایین) متصل باشید و از مرورگر استفاده کنید.

آیا سامانه مسیج پنل دارای دسترسی دمو می باشد؟

– بله, فقط کافیست از کلمه demo در هر دو باکس نام کاربری و رمز عبور استفاده کنید.

مشکلاتی که بعد از شارژ و هنگام بازگشت به سایت بوجود می آید مربوط به سامانه است؟

– خیر… این مشکلات مربوط به بانک می باشد، در صورت بروز مشکل ما نیز می توانیم در مرتفع کردن مشکل و نحوه پیگیری از بانک راهنمایی کنیم.

آیا محدودیتی در ارسال پیامک از طریق سامانه messagepanel وجود دارد؟

– خیر … هیچ محدودیتی در ارسال و استفاده از پنل وجود ندارد. روزانه ۹ میلیون ارسال از سرورهای مسیج پنل ارسال می گردد.

برای ارسال به کدپستی، چطور می توانیم کدپستی را پیدا کنیم؟

– کدپستی تمام مناطق کشور، روی نقشه در پنل قرار داده شده است و می توانید از این نقشه برای ارسال استفاده کنید.

دریافت پیامک های ارسال شده به شماره هایی که در پنل دارم هزینه دارد؟

خیر… در سامانه مسیج پنل هیچ هزینه ای برای دریافت پیامک دریافت نمیشود.

ارسال های ناموفق برای من هزینه دارد؟

– هزینه ارسال هایی که به شماره های بلک لیست انجام می شوند بلافاصله به پنل شما عودت داده می شود.

هزینه ارسال هایی که به هر دلیل (خاموش بودن موبایل، در دسترس نبودن طولانی مدت و … ) به گوشی تحویل نشده باشد اما از سمت اپراتور انجام شده باشد، از سمت اپراتور قابل عودت دادن نیست.

منظور از ارسال دلیور بیس چیست؟

– اپراتورهایی مانند اپراتور ۲۰۰۰ فقط هزینه ارسال هایی که با موفقیت انجام شده اند را کسر می کنند، که به این روش محاسبه هزینه دلیور بیس گفته می شود.

آیا امکان استفاده از پنل به صورت تست وجود دارد؟

– بله تا مدت زمان ۷ روز، می توانید از پنل به صورت آزمایشی استفاده کنید.

چطور می توانم از خط ثابت اس ام اس ارسال کنم؟

– برای ارسال از خطوط ثابت فقط کافیست مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت را در سامانه آپلود نمایید تا خط ثابت مورد نظر به پنل شما اضافه شود.

خطوط با پیش شماره ۰۲۱ و ۰۲۶ قابل ارائه می باشد؟

– بله

– مدارک مورد نیاز به این صورت می باشد.

+ کپی و اصل قبض تلفن ثابت

+ کپی کارت ملی درخواست دهنده

تایید مدارکی که توسط کاربران ارسال می شود، در چه مدت زمانی انجام می شود؟

– تایید مدارک توسط تیم پشتیبانی نهایتا تا ۱۵ دقیقه بعد از ارسال توسط کاربر، بررسی و انجام می شود.

چطور می توانم از طریق وب سایت، ارسال اس ام اس تایید و ارسال کد وریفای و… انجام دهم؟

– می توانید از طریق وب سرویس اقدام کنید.

– تمام مستندات در سامانه جهت ارسال وب سرویس به زبان های مختلف برنامه نویسی وجود دارد.

آیا هزینه تمدید سالیانه از کاربران دریافت میشود؟

– خیر… علی رغم اینکه آپدیت های روزانه در سامانه انجام می شود، هیچ هزینه ای از کاربران سامانه برای تمدید دریافت نمی شود.

( کاربرانی که سرویس حرفه ای را تهیه و فعال کردند ) آپدیت جدید تغییر کرده است.

آیا برای آگاهی از دلیور شدن پیامک ها هزینه ای کسر می شود؟

– خیر این امکان از طریق وب سرویس در پنل نمایش داده می شود، شامل هیچ هزینه ای نیز نمی شود.

در صورت خرید شارژ، آیا محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود دارد؟

– خیر… شارژ پنل، به صورت مادام العمر در پنل باقی خواهد ماند.

در ارسال منطقه ای، بعضی از مناطق وجود ندارد، چه راه حلی برای ارسال به این مناطق وجود دارد؟

– می توانید از نقشه کدپستی موجود در سامانه برای پیدا کردن کد پستی منطقه استفاده کنید، سپس از طریق منوی ارسال کدپستی، ارسال را به کدپستی منطقه مورد نظر انجام دهید.

امکان ارسال به تعداد مشخص از یک بانک، در یک روز و ارسال به باقی شماره های همان بانک در روزهای بعد وجود دارد؟

– بله… می توانید شماره ها را براساس ردیف و تعداد تفکیک کنید و ارسال را انجام دهید. برای ارسال به بقیه شماره ها می توانید از ردیفی که آخرین ارسال را انجام داده اید ارسال جدید را انجام دهید.

آیا طراحان سایت و اپلیکیشن هم برای ارسال کدهای وریفای خود میتوانند از این سامانه استفاده کنند؟

– بله…برای این نوع ارسال هم می بایست از ارسال وب سرویس از طریق api هایی که در سامانه قرار داد شده استفاده کنید.

* خط خدماتی چیست؟

– اپراتورها به یک سری از خطوط اجازه ارسال به شماره های بلک لیست را می دهند. محتوای این ارسال ها فقط باید متن اطلاع رسانی باشد که دریافت کننده پیام، انتظار دریافت آن را دارد.

برای مثال افرادی که در یک سایت آموزشی عضو هستند، انتظار دارند که از بروزرسانی های سایت، از طریق پیامک مطلع شوند.

– مراحل خدماتی کردن خط در اپراتورهای مختلف، متفاوت می باشد.

راهنمای خدماتی کردن خط از تمام اپراتورها، به صورت کامل در سامانه messagepanel درج شده است.

* چه خطوطی برای ارسال در اختیار من قرار می گیرد؟

– پس از ثبت نام، تعدادی خط رایگان جهت ارسال پیامک به پنل شما اضافه خواهد شد.

درصورتی که درخواست خط های رند، یا با تعداد شماره مورد نظر را داشته باشید می توانید از طریق منوی پشتیبانی/سفارش خطوط درخواستی خود را ثبت نمایید تا به پنل شما اضافه شود.

– از تمام این خطوط می توانید به صورت دلخواه برای ارسال اس ام اس استفاده کنید.

* در سامانه قبلی چند خط خریداری کرده بودم، آیا امکان انتقال به سامانه مسیج پنل وجود دارد؟

– بله…فقط کافیست سامانه قبلی این موضوع را از طریق یک نامه رسمی، به اپراتور اعلام نماید تا خط به سامانه ما منتقل شود.

* بعد از خرید خط چه مدت زمانی برای اضافه شدن به پنل و ارسال نیاز است؟

– بلافاصله بعد از این که خط از سمت شما سفارش داده شود، اطلاعات خط به اپراتور ارجاع می شود و بعد از تایید اپراتور، خط احراز هویت شده و به پنل اضافه می شود.

– تمام خطوط در ساعات اداری همان روز، یا نهایتا یک روز بعد از سفارش به پنل اس ام اس شما اضافه می شود.

* برای ارسال از خطوط موجود در پنل احتیاج به تمدید سالیانه وجود دارد؟

– تمام خطوط به جز خطوط اپراتور ۲۰۰۰ به صورت مادام العمر قابل استفاده می باشند.

-خطوط اپراتور ۲۰۰۰ در حال حاضر می بایست به صورت سالیانه تمدید شود.

* آیا آپدیت ها و سرویس های جدید برای من هزینه دارد؟

– خیر… هزینه ای که برای پنل پرداخت می کنید به صورت طولانی می باشد و هزینه دیگری برای این موارد دریافت نمی شود.

سوالات متداول درباره نمایندگی پنل اس ام اس :

* پنل نمایندگی چیست و چه تفاوتی با پنل کاربری دارد؟

– در پنل نمایندگی امکان ایجاد زیر مجموعه، با دسترسی های مختلف وجود دارد، در صورتی که در پنل کاربری امکان ایجاد زیر مجموعه وجود ندارد.

( در پنل حرفه ای کاربری ، این امکان اضافه شد )

+ جهت دریافت اطلاعات دقیق تر به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://goo.gl/rEBi3S

* آیا برای فعالیت در پنل نمایندگی می توانم از دامین وب سایت خودم استفاده کنم؟

– بله… فقط کافیست یک دامین معتبر تهیه نمایید.

* من وب سایت ندارم و میخواهم با ساب دامین به پنل متصل شوم، این امکان وجود دارد؟

– بله… در این صورت می بایست یک a-record با نام sms ایجاد و آن را بروی آی پی ۳۷.۱۳۰.۲۰۲.۱۸۸ ست نمائید تا کاربران بتوانند از دامین مورد نظر شما وارد سامانه شوند.

+ می توانید لوگو و اطلاعات اختصاصی خود را نیز در پنل آپلود نمایید.

* چگونه می توانم از درگاه اختصاصی استفاده کنم؟

– در حال حاضر می توانید درگاه اختصاصی بانک ملت و زرین پال را فعال نمایید.

+ برای این کار کافیست آی پی سامانه را به بانک معرفی نموده و اطلاعات ترمینال، نام کاربری و رمز عبور را در منوی مدیریت، تنظیمات پنل، در بخش تنظیمات ترمینال وارد نمایید.

* چطور به کاربرهای مختلف دسترسی های متفاوت بدهم؟

– ابتدا می بایست به منوی مدیریت و تنظیمات رفته و از این قسمت به تنظیمات بسته ها مراجعه نمایید.

+ جهت ارائه دسترسی های مختلف به کاربران، می بایست برای هر گروه یک بسته متفاوت با دسترسی های متفاوت ایجاد نمایید.

– برای تفکیک نماینده ها از کاربران، هنگام ایجاد یک بسته می توانید مشخص کنید که بسته مورد نظر کاربری باشد یا نمایندگی.

+ سپس این امکان را دارید که تا جزئی ترین موارد، دسترسی ها را فعال یا غیر فعال کنید.

* چگونه برای ارسال پیامک، تعرفه های مختلف ایجاد کنم؟

– بعد از اینکه بسته ها را به دو گروه نمایندگی و کاربری تقسیم نمودید می توانید برای هر گروه قیمت گذاری جداگانه انجام دهید.

– از طریق تخفیف ویژه نیز می توانید برای زیرمجموعه های هر گروه تعرفه ها را تغییر دهید.

* چطور می توانم برای فروش خطوط قیمت مشخص کنم؟

– نسبت به گروه نماینده ها و کاربران، قابلیت قیمت گذاری خطوط به صورت مجزا وجود دارد.

* آیا می توانم یک بسته را حذف کنیم؟

– خیر… می توانید بسته ها را غیر فعال نمایید.

* اگر یکی از زیرمجموعه ها، ارسال هایش را از سامانه حذف کند آیا امکان ریکاوری وجود دارد؟

– بله… لاگ تمام ارسال ها در دیتابیس سامانه ذخیره می شود.

* سود فروش پیامک و خطوط به چه صورت به من تعلق می گیرد؟

– سود فروش شارژ و پیامک بلافاصله بعد از اینکه کاربر زیرمجموعه اقدام به شارژ نماید، به صورت سیستمی به پنل نمایندگی شما اضافه خواهد شد.

* نحوه محاسبه سود من از شارژ پیامک و خطوط توسط کاربرانم به چه صورت است؟

– ما به التفاوت قیمت مشخص شده برای شما با قیمت گذاری که برای زیر مجموعه ها انجام می دهید، به عنوان سود برای شما در نظر گرفته می شود.

* آیا زیرمجموعه های من هم می توانند برای خودشان زیرمجموعه کاربری و نمایندگی داشته باشند؟

– بله، زمانی که دسترسی بسته یک زیر مجموعه نمایندگی باشد، می تواند برای خود نیز زیر مجموعه با قابلیت کاربری و نمایندگی ایجاد کند.

* آیا برای ایجاد کاربر و نماینده محدودیتی وجود دارد؟

– خیر… هیچ محدودیتی در تعداد زیرمجموعه ها وجود ندارد.

* آیا باید برای ایجاد زیر مجموعه های جدید هزینه پرداخت کنم؟

– خیر… هیچ هزینه ای از شما برای ایجاد زیرمجموعه ها دریافت نمی شود.

* آیا امکان ثبت نام آنلاین برای کاربران وجود دارد؟

– بله می توانید با فعال کردن گزینه ثبت نام آنلاین این امکان را به کاربران بدهید تا از دامین اختصاصی شما ثبت نام را انجام دهند.

* آیا آپدیت ها و سرویس های جدید برای من هزینه دارد؟

– خیر… هزینه ای که برای پنل پرداخت می کنید به صورت طولانی می باشد و هزینه دیگری برای این موارد دریافت نمی شود.

* چطور می توانم از ارسال های نامتعارف کاربران جلوگیری کنم؟

– سامانه مسیج پنل با استفاده از سیستم مانیتورینگ، که متشکل از یک تیم متخصص می باشند، این مشکل را مرتفع نموده است.

+ البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که اطلاع رسانی و آموزش به کاربران نیز کمک قابل توجهی به این امر می کند.

* تایید مدارکی که توسط کاربران ارسال می شود، در چه مدت زمانی انجام می شود؟

– تایید مدارک توسط تیم پشتیبانی نهایتا تا ۱۵ دقیقه بعد از ارسال توسط کاربر، بررسی و انجام می شود.

* منوی همکار چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

– منوی همکار به شما این امکان را می دهد که بتوانید به شخص دیگری دسترسی اتصال به سامانه را بدهید.

+ می توانید یک نام کاربری و رمز مجزا تعریف نموده و در اختیار همکار قرار دهید.

+ برای همکار نیز می توانید دسترسی های مختلف تعریف نمایید.

در​ پنل نمایندگی اس ام اس علاوه بر ارسال و دریافت پیامک، امکان کسب درآمد از فروش اکانت، شارژ پیامک و همچنین فروش خطوط پیامکی به کاربران زیرمجموعه نیز وجود دارد.

شخص یا شرکتی که پنل نمایندگی پیامک تهیه می کند، می تواند برای خودش نیز نماینده با دسترسی های مشابه پنل خود (امکان ایجاد کاربر زیر مجموعه) تعریف کند و از ارسال های کاربران زیرمجموعه خود هم کسب درآمد داشته باشد.

در نمایندگی پنل اس ام اس ، نماینده قابلیت تعیین بسته با دسترسی و قیمت های متفاوت نیز خواهد داشت.

نمایندگان می توانند تعرفه ارسال پیامک ها و خطوط را با توجه به سیاست های کاری خود تعیین نمایند.

همچنین می توانند با استفاده از ارسال وب سرویس و استفاده از ماژول های مختلف مانند اقساط، تبریکات، کارت ویزیت هوشمند، مسابقه، نظر سنجی، کد خوان، نوبت دهی، هدایا، اخطاریه و … بازار هدف خود را در یک بستر نامحدود تعیین کنند.

پنل نمایندگی اس ام اس امکان کسب درآمد و همچنین ارتباط با مشتری را برای انواع بیزنس های سنتی و مدرن فراهم می کند.

# به راحتی کسب در آمد کنید، اینجا ما به شما کمک می کنیم تا بهتر و سریعتر تصمیمتان رو بگیرید.

پلن کسب درآمد در پنل پیامک مسیج پنل:

ایچاد پکیج شخصی در پنل نمایندگی : امکان سفارشی سازی برای بسته های متفاوت وجود دارد.

بسته ها با توجه به سیاست کاری نمایندگان قابلیت ایجاد انواع دسترسی را دارند.

تعرفه دلخواه در پنل نمایندگی : برای بسته های مختلف امکان قیمت گذاری جداگانه جهت فروش اکانت و همچنین تعرفه ارسال پیامک وجود دارد.

سایت با نام و نشان خودتان : در پنل نمایندگی می توانید کسب و کارتان را با برند شخصی خود معرفی کنید.

سامانه پیامکی مسیج پنل این امکان را به صورت ریبرندینگ برای نمایندگان فراهم کرده است.

یک شغل فریلنسری : فعالیت به عنوان یک نماینده پنل اس ام اس، به عنوان یکی از شغل های پردرآمد فریلنسری، با درآمد بالا میباشد.

قرارداد رسمی و طولانی مدت : تمام فعالیت ها به صورت رسمی بوده و در قرارداد قید میگردد.

عضویت در سامانه پیامکی طولانی مدت بوده و هزینه تمدید بستگی به نوع انتخاب شما دارد.

امکان کسب در آمد بالا : مبلغ فروش اکانت به صورت کامل و سود حاصل از فروش شارژ و خطوط، به صورت سیستمی به اکانت نمایندگی اضافه میشود.

فروش پنل کاربری : در فروش پنل کاربری می توانید طبق سیاست کاری خود تعرفه پنل، خطوط و پیامک های ارسالی را برای کاربر تعیین نمایید و به تعداد نامحدود فروش داشته باشید.

هیچ هزینه ای بابت فروش پنل کاربری از شما دریافت نمیشود.

مدیریت و پشتیبانی کاربران به عهده شماست و در این مسیر آموزش های لازم به شما ارائه میگردد.

فروش پنل نمایندگی : شما به عنوان نماینده می توانید اقدام به فروش پنل نمایندگی کاملا مشابه با پنل نمایندگی خود داشته باشید.

هیچ هزینه ای بابت فروش پنل نمایندگی از شما دریافت نمی شود.

نماینده زیر مجموعه شما قادر خواهد بود کاربر ایجاد نموده و کاربران وی نیز قادر هستند زیر کاربر ایجاد کنند و شما به عنوان نماینده مسیج پنل از پیامک‌های کل این کاربران سود خواهید داشت.

فروش خطوط : شما می توانید از فروش خطوط ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۰۲۱ که تعرفه های نمایندگی و کاربری هر کدام در سایت موجود است کسب درآمد کنید و طبق سیاست کاری خود تعرفه را تعیین نمائید.

پیامک ارسالی کاربران : تمامی نمایندگان می‌توانند تعرفه های مختلف برای ارسال پیامک های خود در نظر بگیرند و به صورت ثابت یا پلکانی این تعرفه ها را به کاربران و نمایندگان خود اختصاص دهند و از سود پیامک های ارسالی کاربران خود بهره مند شوند.

هم اکنون برای خرید پنل و مشاهده پلن ها روی https://messagepanel.ir/login-new.html کلیک کنید.

PM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to top
fa فارسی
X